Saadaval on veahinnaga lennupiletid Zürichist Phuketisse edasi-tagasi aastavahetuseks 6 euroga!
Broneeri piletid SIIT (17. detsember – 2. jaanuar)
Broneerimisleht on hispaaniakeelne, seega vajadusel kasuta google translate abi!
NB! Enne ülejäänud lennupiletite ostmist ning majutuse broneerimist tasub oodata lennufirma kinnitust piletitele!
Tallinnast Zürichisse saab aastavahetusel ca 180 euroga. Vaata näiteks Momondost.
Näidisbroneering
enam ei lase osta 🙁
just ostin kaks piletit
Saab küll broneerida, kuid ta ei aktsepteeri Maestro kaarti. Proovisin Masteriga ja läks läbi.
huvitav oleks teada, kas kellelgi õnnestus pilet üldse osta?
Jah, õnnestus lausa 2 piletit osta – hetkel ootan kinnitavat meili.
kas 2piletit korraga on võimalik ka osta? 🙂
Ostisn minagi kaks piletit, kas tegemist võib olla ka pettusega ? Raha ei ole küll suur, kuid siiski 😀
Sain 2 piletit, aga tuli kiri, et vastavad 24 h jooksul, otseselt pileti kinnitust pole. Ootan huviga 🙂
Sain 2 piletid soetatud 7.12€ eest, confirmation tuli mailile aga pileteid veel pole seega tasub 2-3 päeva oodata, et kas tuleb raha tagasi või võib Šveitsi pileteid hakata ostma:)
Kas 2 sai ka korraga osta?
Sain 4 piletit PayPaliga, aga kinnitust enda emailile ega mobiilile saanud ei ole.
minagi ostsin 2 piletit hinnaga 7€, eks siis paistab mis saab.
Kõik põidlad pihku ja kohtume lennukis 😀
Kui see nüüd läbi läheb, siis esimesed joogid Phuketil on minu poolt!
Jätan meelde!
😀 põnev!
hiljaks jäin, Descuento 4,00 €
Importe 1.996,90 € hind tõusis veidi 😀
2 piletit sain vanematele, ühele lapsele ka õnnestus broneerida. Ülejäänud 2 peavad vististi koju jääma.
Kl 15:08 ja 15:17 sain ilusti nii endale kui mehele piletid kätte. Eks nüüd näis, kas nad kinnitavad ära ka 🙂
Ostsin 15.00 4 tk Visa Electroni Rootsis tehtud kaardiga. Sain osta ainult ühe kaupa ja laste omad tegin ka ma nimele(võtsin selle 12 eurose variandi) loodan,et see see nati kallim muudetav variant.Sain broneeringu kinnituse,et vaatavad üle 24h jooksul.Hoiame siis hinge kinni.Issand ma ei süvenenud üldse kui kaua,loodab et ikka puhkust saab nii kaua.Aga jah see oleks liiga hea ikka.
Sain ka pileti, tuleb eestlaste lend kui kõik õnnestub 🙂 tore oleks minejatega kontakti saada sel juhul 🙂
Oskab keegi nõu anda? Ei lase piletit osta – annab lihtsalt errori, et miski on valesti aga konkreetset juhist ei anna. Kõik andmed juba kordi üle vaadanud 🙂
Tere. Pakkumine on lõppenud!
Õnnestus osta 2 piletit täiskasvanutele! Ootame kinnitust. Tahtsin ka lastele osta, aga ei saanud kahjuks hispaaniakeelse leheküljega niivõrd hakkama, et Reisidiilide poolt sätitud otsingukriteeriume muuta…
nüüd jälle laseb osta ja soodsa hinnaga.
Ja juba tuligi vabanduskiri ja lubadus broneering tagasi kanda 🙁 Aga oligi liiga hea, et tõsi olla 😀
Tere. Kas kellelgi õnnestus tõesti ka reaalne pilet saada, milelga on võimalik lennata? Ise sain vastuseks vabanduskirja.
Sain ainult vastuseks et minu broneering on tööse võetud ja vastavad 24 tunni jooksul. Kardan, et järgmine kiri on ka vabandus ja raha tagasi..
Jepp, annab veateate, ka erinevate kaartidega.
Muideks sain ka mina eile vabandus kirja aga kui täna jälle lingile vajutada on hind taaskord 6.90
Mina pole vabanduskirja saanud. Broneering on jõus.
kuidas seda oma numbriga kontrollida ?
Mina sain kinnituse, et broneering läks läbi ja .pdf formaadis piletid.
Sõbral kahjuks ei läinud õnneks ja sai ka vabanduskirja, et tehniline probleem
Mul võeti kontolt on 7 euri asemel 1400 euri, aga pileteid pole saanud ja ka vabandasid, et tehniline probleem.
Aga võtsid nad sult koheselt 1400 maha 7 euri asemel?
kes piletid väljastas, kas nende autentsus on kontrollitav?
Sven, kas tõepoolest saite piletid? Vägev! 🙂
Huvitav, teise pileti kohta pole siiani vabanduskirja tulnud. Enne oli mõlema pileti raha mu arvelt broneeritud, nüüdseks on see mitte tagasi kantud vaid hoopiski arvelt maha võetud aga uut infot ei miskit… Kuidas teistel on, kellele vabanduskiri tuli? Kas raha vabastati broneeringust või võeti samuti maha?
Mul üle 24h möödas ja seis ikka sama – pole tühistatud ning pole ka kinnitatud. Raha siiani bronni all.
Raha on arvelt maha läinud, aga mingit infot peale eilset informeerivat kirja (oodake 24 h) ei ole tulnud…
Mul on sama seis mis Annal. No hoiame pöialt, et ka miski pdf tuleks
Broneering kadus ära, raha tuli tagasi.
idarindel muutusteta. raha on broneeritud, mingeid kirju pole saand.
Tuli täna cancellation kiri
Kas kellelgi õnnestus ka piletid saada?
Pigem kas kellegil õnnestus raha tagasi saada ? 😀
sain ühe broneeringu cancellationi. teistele mitte. ilmselt tuleb broneeringut tühistama hakata, aga ehk seda nad ootavadki võibolla? Kas keegi oskab öelda, kes on kaupmees, kellelt teenust sai ostetud? 🙂 Misasi on Rumbo või mis on lastminute.ee group?
Lastminute group on niiöelda emafirma, mille konserni kuuluvad lastminute.com, bravofly, rumbo, volagratis ja jetcost. Inglise keeles enimlevinud küsimused ja vastused on lehel http://www.rumbo.com/html/home/preguntas-frecuentes.html#vuelos2
Mis te arvate, kas peaks ise ühendust võtma ja uurima, mis seis on?
Tere. Ostsime ise samuti need piletid ning eile õhtul saadeti kiri, kus öeldi, et tagasimaksmine võtab veidi aega. Täispikkuses:
En relación a comunicaciones anteriores relativas a tu solicitud de reserva debemos explicarte por qué podrían quedar transacciones pendientes en tu tarjeta. Al aceptar el pago seguimos un procedimiento estándar llamado “límite de crédito temporal”, según el cual la cantidad que debe abonar el cliente se “retiene” y no se descuenta del saldo disponible de la cuenta.
Este sistema está diseñado para proteger los fondos del cliente, y el hecho de que afecte a la disponibilidad de la tarjeta significa que no se aplica ningún cargo hasta que se confirma la reserva, por lo que no hay ningún impacto en los intereses o en el periodo de liquidación.
Te aseguramos que no se ha realizado ningún cargo en tu cuenta y el crédito retenido se reembolsará conforme a los plazos de la entidad bancaria correspondiente. Lamentablemente, este proceso puede prolongarse varios días y te recomendamos que te dirijas a la entidad emisora de la tarjeta para solicitar más información al respecto.
Si necesitas más ayuda, no dudes en ponerte en contacto con nosotros llamando al 902 123 999* (lun – vie, 08:30 – 20:30; sáb – dom: 10:00 – 19:00 CET).
Mul broneeringut kinnitades andis errorit, et pileteid selle hinnaga enam ei ole, kuid siiski võeti ühe tehingu pealt mu kontolt maha 3* 9 euri millegagi, lisaks ülekande tasud , kokku summas ligi 40 eurot. Õnneks helistati pangast ning teavitati kahtlastest tehingutest kontol ning panin kaardi kinni. Pole saanud mingit kinnitust ega ka mingit vabanduskirja.
Tegin panka avalduse ning tehingud peatati ning saan oma raha tagasi. Täielik petu-diil 🙁
Kas keegi on raha tagasi ka saanud? Mul üks broneering tühistatud, teise kohta pole kinnitust tulnud, mõlemad maksed on bronnis, meilidele nüüd enam üldse keegi ei vasta.
Mulle tuli raha tagasi, usun, et kokkuvõttes saavad kõik tagasi.