Lennukompanii KLM pakub soodsaid pileteid Helsinkist Dubaisse alates 381 eurost! Pakkumine kehtib septembrist märtsini (v.a. 15.12 – 6.1). Lennupiletite müük kestab 17. septembrini.
Dubai (Araabia Ühendemiraadid) on riigi suurim linn, mis on tänapäeval tundud linnana, kus asub maailma kõrgeima hoone – 828 meetrine Burj Khalīfah. Aastaringselt keskmine õhutemperatuur üldiselt alla 25c ei lange.
Näidiskuupäevad lendamiseks:
10.-17.9., 381,12 €
17.-24.9., 381,12 €
28.10.-4.11., 381,12 €
11.-17.11., 381,12 €
18.-24.11., 381,12 €
22.-28.11., 381,12 €
25.11.-2.12., 381,12 €
29.11.-6.12., 381,12 €
9.-17.12., 403,34 €
10.-17.1., 381,12 €
17.-25.1., 381,12 €
24.1.-1.2., 381,12 €
17.-25.2., 381,12 €
24.2.-3.3., 381,12 €
7.-15.3., 381,12 €
14.-21.3., 381,12 €
21.-28.3., 381,12 €
Broneeri lennupiletid SIIT (HEL – DXB – HEL). Hinnad võivad muutuda ajas!
Majutus
Võiksite hoiatada inimesi, et hotellitoa broneerimisel näidatav hind ei jää broneeringu kinnitamisel tavaliselt samaks. Hindadele lisanduvad enamasti väikses kirjas, kuskil eemal umbmääraselt näidatud teenustasud ja tihti ka linnamaksud. Hotelli broneerimise lehtedel tavaliselt need tasud täpselt välja pole toodud. Vahel mainitud vaid üks osa nendest. Ja kui selle broneeringu tühistamine pole peale krediitkaardilt maha läinud summa nägemist enam võimalik, siis saad süüdistada vaid ennast. Ka Tarbijakaitse oli võimetu.
Oskate ehk täpsustada, millise broneerimiselehe puhul selliseid asju on ette tulnud? Olen kümneid kordi kasutanud nii booking.com-i, hotels.com-i jt ja pole sellise asja otsa komistanud. Tavaliselt lisandub vaid linnamaks eraldi, mis tuleb maksta hotelli saabudes. See on üldjuhul aga vaid paar eurot.
Minul oli selline kogemus booking.com kaudu AÜE-sse Sharjah-i hotellitoa broneerimisel. Oli veel reklaam, et broneeri meie kaudu, saad superhinnaga ja mingeid makse selle eest booking.com ei võta! Broneerisin siis ära ja ka bron. kinnituslehel oli hind kokku, lubatud summa. Kinnituse allpool oli väikselt tekkinud kiri:”teenustasu 10% ei sisaldu hinnas ja linnamaks 10% ei sisaldu hinnas”. Mõtlesin, et tore siis!
Mõni päev varem olin broneerinud samasse hotelli samasuguse toa teiselt samalaadse teenuse pakkujalt ja kuigi seal oli hind veel odavam ja mingit teenust ega linnamaksu ei lisandunud, oli neil vaid üks tuba. Teadsin ka, et Sharjahis sellel ajal, arvatavasti ka praegu, linnamakse tegelikult kehtestatud polnud. Linnamaks kehtestati vaid Dubais ja ka seal pole tänaseni see 10% vaid olenevalt hotelli tärnidest, päevas 5star- 20dirh;4star-15dirh;3 ja2star-10dirh. Nii eeldasingi , et linnamaksu ei saagi lisanduda. (Teadmiseks: 1dirh=ca 3,655$).
Kui praegu märgivad paljud teenuse pakkujad, et linnamaks on 10%, siis see on ju tegelikult kliendile valetamine ja kellegi varjatud teenustasu!? Arusaamatu, miks ei nõua tarbijakaitse, et hinnad bronreerimislehekülgedel oleksid täpsed/lõpplikud. Nii jääks ära klientide eksitamine ja oleks teada, mis see tuba täpselt maksma läheb. Kummaline oleks ju kui leiva ostmisel kaupluses lisanduksid kassas erinevad, etiketil umbmääraselt välja toodud teenustasud.